Visjon og forretningsidé
Vår visjon er å bli et ledende selskap innen tekniske og miljøtjenester i akvakulturnæringen.
Forretningsidé
Gjennom høy kompetanse, kontinuerlig forbedring, en folkelig tilnærming, og god forståelse for kundens behov, tilbyr vi miljøtjenester og tekniske inspeksjons- og sertifiseringstjenester av høy kvalitet til akvakulturnæringen.
Våre verdier
- Høy kompetanse og forståelse av myndighetskrav.
- Kontinuerlig forbedring.
- God kundeforståelse.
- Folkelig tilnærming.
Kvalitetspolitikk
Kontinuerlig kvalitetsforbedring er sentralt for å oppnå vår visjon og forretningsidé. Dette er et ansvar for både ledelsen og alle ansatte. Vi skal alltid levere tjenester som møter kundens behov, krav og forventninger, i tråd med myndighetskrav.
Dette innebærer følgende:
Tjenestene: Vi skal holde et høyt kvalitets- og effektivitetsnivå i alle prosesser, basert på anerkjent standarder, teknologi og kvalifisert personell, med fokus på uavhengighet og upartiskhet. Kortsiktige mål som leveringstid og inntekter skal aldri gå på bekostning av riktig kvalitet som våre kunder og myndigheter forventer.
Kunden: Vi skal bidra til kundens sikkerhet, bærekraft og langsiktige økonomiske gevinst. God kundekontakt skal sikre at vi raskt imøtekommer nye behov og får fullstendige tilbakemeldinger om tjenestekvalitet.
Kvalitet, pris og levering: Kortsiktige mål som leveringstid, mengde og kostnader skal aldri gå foran våre kunders og myndighetenes krav til riktig kvalitet på tjenesten.
Leverandører og underleverandører: Vi ser på leverandørene våre som partnere, og vi skal bidra til å forbedre deres prosesser og utstyr. Leverandører og underleverandører velges ut fra pris, kvalitet, nødvendige godkjenninger, kapasitet, leveringstid og bærekraftsmål.
Myndigheter: Vår kunnskap skal støtte myndighetene i å øke sikkerhetsnivået og bærekraften i akvakulturnæringen. Vi skal ha god dialog med myndighetene for å sikre klarhet rundt forskrifter, standardkrav, god forvaltning og forventninger.
Andre akkrediterte selskaper: Vi samarbeider med andre akkrediterte selskaper gjennom erfaringsutveksling.
Kvalitetssystem: Vårt kvalitetssystem godkjent iht. kravene i NS-EN ISO/IEC 17020:2012, opsjon A, NS-EN ISO/IEC 17065:2012, NS-EN ISO/IEC 17025:2017, og oppfyller alle relevante myndighetskrav.
Ansvar og myndighet: Daglig leder har hovedansvaret for kvalitetsarbeidet, mens kvalitetsleder følger opp systemet. Linjeledelsen er ansvarlig for kvalitet og forbedring innen sine områder, og alle ansatte har ansvar for egenkontroll og for å melde om avvik og foreslå forbedringer.
Kontakt oss
Vi hører gjerne fra deg! Har du spørsmål rundt noen av våre tjenester? Ta gjerne kontakt.
Kontakt oss